کد خبر : 358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

بهار؛ بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون اداری

بهار؛ بهترین زمان برای تغییر دکوراسیون اداری

با هوای سرد زمستانی خداحافظی میکنیم تا برای بهار که فصل سرزندگی و طراوت است آماده شویم و آن را آغازی جدید می دانیم. به گفته کارشناسان، بهار فرصت مناسبی برای نوسازی دکوراسیون دفتر کار شماست تا به آن روح تازه بهاری اضافه کنید. انجام تغییرات جدید در دفتر کار و طراحی مجدد آن تأثیر

با هوای سرد زمستانی خداحافظی میکنیم تا برای بهار که فصل سرزندگی و طراوت است آماده شویم و آن را آغازی جدید می دانیم. به گفته کارشناسان، بهار فرصت مناسبی برای نوسازی دکوراسیون دفتر کار شماست تا به آن روح تازه بهاری اضافه کنید.
انجام تغییرات جدید در دفتر کار و طراحی مجدد آن تأثیر مثبتی بر سیستم کاری دارد؛ افزایش بهره وری و افزایش نوآوری، زیرا مطالعات متعدد نشان داده است که طراحی داخلی دکوراسیون اداری می تواند تأثیر بسزایی بر بهره وری و راحتی کارمندان داشته باشد، زیرا محیط اطراف دفتر کار به شدت بر رفتار کارگران تأثیر می گذارد.

نوع سبک و استفاده از دکوراسیون اداری ممکن است بسته به ماهیت کار متفاوت باشد.  طراحی و تغییر دکوراسیون اداری ممکن است در ابتدا برای کارفرمایان ایده دشواری به نظر برسد اما ایجاد یک محیط کاری راحت و منعطف می تواند تاثیر مثبتی نه تنها بر روی کارفرمایان بلکه بر بهره وری کارکنان نیز تاثیر داشته باشد. همچنین کارمندان بیشتر وقت خود را در دفاتر کارخود می گذرانند، در واقع محیط اداری مانند خانه دوم آنها می شود. پس فراهم کردن آسایش کارمندان بسیار مهم است.

در اینجا نکات کارشناسان دکوراسیون برای بهار ۲۰۲۲ را به شما بیان می کنیم. قبل از شروع به یاد داشته باشید مرحله انتخاب نوع دکوراسیون اداری ، یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشیم.  طراحی های اداری باید با توجه به هدف و ماهیت کسب و کار انتخاب شود، زیرا با توجه به مشاغل مختلف ممکن است نیاز به طراحی دکوراسیون اداری مدرن ، دکوراسیون اداری کلاسیک و یا دکوراسیون مجلل باشد.

رنگی جسورانه برای سقف

سقف بخش مهمی از دکوراسیون اداری است و اگرچه همیشه با رنگ های ساده مانند سفید یا خاکستری رنگ آمیزی می شود، با توجه به نظر کارشناسان ، آزمایش رنگ های تند برای سقف، برجسته ترین روند امسال است. با شروع فصل بهار، می توانید رنگ آبی را برای سقف انتخاب کنید و آن را با رنگ های خنثی برای دیوارها مانند خاکستری، بژ یا کرم هماهنگ کنید.

درها را نادیده نگیرید!

طراحی دکوراسیون اداری

با وجودی که درب ها در هر مکانی ضروری هستند، اغلب نادیده گرفته می شوند و ما آن ها را در رنگ های ساده مانند سفید یا بژ انتخاب می کنیم، اما برعکس، درها می توانند جلوه ای متمایز به اتاق ببخشند و بهار امسال کارشناسان به شما توصیه می کنند به جای انتخاب درب شیشه ای که دیگر از مد افتاده است، می توانید یک درب با رنگ روشن برای دکوراسیون اداری خود انتخاب کنید که قسمتی از آن شیشه کار شده تا نور بیشتری به اتاق کار شما وارد شود.

رنگ های دفتر کار

رنگ های دفتر کار

نیازی به طراحی مجدد اتاق کار ندارید، چند لمس ساده تغییری محسوس و با طراوت در دکوراسیون داخلی دفتر کار دکوراسیون اداری شما ایجاد می کند، بنابراین بهار امسال روی انتخاب رنگ های خاکستری تیره تمرکز کنید، چه برای دیوارها، چه برای لوازم جانبی اتاق که اکنون محبوب ترین هستند. همچنین توصیه می شود کشوهای ظریف را با تمرکز بر انتخاب درها، کشوهای دستگیره دار و در رنگ های چشمگیر انتخاب کنید.

البته این نکته را فراموش نکنید که معمولا از رنگ سفید در رنگ آمیزی دیوارهای اداری استفاده می شود، زیرا این رنگ نشان دهنده تمیزی و پاکی است. توصیه ما این است که از این رنگ در ادارات استفاده نکنید بلکه در انتخاب رنگ های دیگر متناسب با محیط کار اداری دقت کنید، رنگ ها نه تنها بر روحیه و حالات عاطفی کارکنان تاثیر می گذارند بلکه می توانند بر بهره وری کارگران نیز تاثیر بگذارند.

تحقیقات نشان داده است که کارکنانی که در اتاق‌هایی با رنگ سفید کار می‌کنند نسبت به سایرین کارمندان با سرعت بیشتری مرتکب اشتباه می‌شوند. رنگ‌ها معمولاً به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شوند. رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی باعث افزایش انرژی و سطح فعالیت افراد می شود، در حالی که تن های سرد مانند آبی، سبز و بنفش به فضا آرامش می بخشد. پس بهتر است در انتخاب رنگها دقت کنید. رنگ ها باید مناسب برای مکان با توجه به ماهیت آن و هدفی که برای آن طراحی شده است انتخاب شوند.

اهمیت اندازه دیوار ها در دکوراسیون داخلی

به گفته کارشناسان، افزودن قفسه هایی که بالاتر از ارتفاع در وسط دیوار قرار می گیرند، می تواند اندازه دیوارها را افزایش داده و آنها را بزرگتر نشان دهد. می توانید از این قفسه ها برای قرار دادن گیاهان یا کتاب ها به دلخواه خود استفاده کنید.

اهمیت اندازه دیوار ها در دکوراسیون داخلی

در طراحی دکوراسیون محیط اداری به دلیل نقش فعال نور طبیعی در آن، باید اهمیت زیادی به ورود نور طبیعی خورشید به اندازه کافی داد. نور طبیعی حتی بر سلامتی و آسایش کارکنان نیز تاثیر دارد. روانشناسان موافق هستند که قرار گرفتن در معرض مقدار زیادی نور مصنوعی سطح هورمون “کورتیزول” را کاهش می دهد که باعث افزایش استرس روزانه می شود. از طرفی نور طبیعی خورشید به بالا بردن سطح هوشیاری در بین کارکنان و افزایش بهره وری آنها کمک می کند. از این منظر، نور مصنوعی در دفتر کار باید مکمل نور طبیعی باشد نه اینکه بر آن غلبه کند.

وسایل روشنایی یکپارچه که از چراغ های LED استفاده می کنند، راه حل عالی را ارائه می دهند، زیرا به طور خودکار سطوح روشنایی را با توجه به سطوح نور خورشید تنظیم می کنند و نسبت به لامپ های فلورسنت برای چشم راحت تر هستند. بنابراین این وسایل روشنایی حداکثر استفاده از نور طبیعی خورشید را امکان پذیر می کند و همچنین امکان شخصی سازی سطوح روشنایی در هر گوشه از دفتر را برای مطابقت با ترجیحات فردی هر کارمند فراهم می کند. ما متوجه تقاضای فزاینده مدیران برای ارائه دستگاه های کنترلی خود به کارکنان برای تنظیم روشنایی بر اساس ترجیح خود هستیم.

نقش پارتیشن ها در دکوراسیون اداری دفتر کار

نقش پارتیشن ها در دکوراسیون اداری دفتر کار

استفاده از پارتیشنهای اداری طراحی شده به صورت پارتیشن شیشه ای، چوبی و شیشه و چوب با هم در فضاهای بزرگ می تواند منجر به تقسیم بندی فضا و استفاده صحیح و بهینه از آن شود. استفاده از مبلمان اداری متناسب با هر فضایی، علاوه بر زیبایی که به ارمغان می آورد، سودمندی کسب و کار شما را نیز افزایش می دهد.

کارکنان شما باید در اولویت شما باشند زیرا وظیفه آنها انجام کار بهتر است و انجام دادن هر چه بهتر کارها می تواند باعث رشد سازمان شود. در طراحی دکوراسیون اداری سازمان خود بهترین انتخاب را داشته باشید و برای این منظور بهتر است از افراد متخصص آسال سازه در این زمینه مشورت بگیرید.

واگذاری چنین پروژه هایی به شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، تضمین کننده اتفاقات خوبی برای شما خواهد بود. طراحی اولیه دکوراسیون و اجرای دقیق و حساسیت در کارهای آن، از ویژگیهای یک شرکت حرفه ای است.

شرکت طراحی دکوراسیون آسال سازه پرگاس بعنوان یک شرکت قدیمی و با تجربه در حوزه طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون دفتر کار یا دکوراسیون اداری توسط یک تیم حرفه ای متشکل از افراد جوان و پر انرژی آشنا به طراحی دکوراسیون مدرن ۲۰۲۲ به صورت کاملا علمی و به روز کار خود را شروع کرده و توانسته با ایجاد اعتماد در مشتریان وفادار، نمونه کارهای حرفه ای در مناطق ۲ مثل سعادت آباد، شهرک غرب و نیز مناطق ۵ مثل صادقیه، ستارخان، پونک و همچنین دیگر مناطق تهران در کارنامه خود ثبت نماید.

حرفه ای بودن ما را در نمونه کارهای طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار و قراردادهای مدیریت پیمان ما ببینید و جهت هر گونه مشاوره و همانگی با ما تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.