کد خبر : 348
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

دومان توکان

با پروژه های دومان توکان بیشتر آشنا شوید

درباره شرکت سرمایه گذاری پیشرو دومان توکان چه میدانید؟

درباره شرکت سرمایه گذاری دومان

درباره دومان توکان

بنیانگذار و موسس شرکت سرمایه گذاری پیشرو دومان توکان، کارآفرینی متولد ۱۳۶۱ شمسی، که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه جذب و هدایت سرمایه از اوایل دهه ۸۰ شمسی آغاز و در دهه ۹۰ بعنوان مدیر عامل چندین مجموعه کسب و کار به فعالیت خود ادامه داد.
او علاوه بر فعالیت در زمینه سرمایه گذاری بعنوان روزنامه نگار و خبرنگار اقتصادی درچندین روزنامه و نشریه از جمله شرق، بهار، تجارت گردشگری و دنیای تجارت بعنوان خبرنگار، دبیر سرویس و سردبیر دارای تجربه کاری است.
او در فاصله سال ۹۰ تا ۹۷ بعنوان موسس یا سرمایه گذار شرکت های پرواز آریایی، اریکه فارس، تمدن برتر، عدالت پیشرو فناوری، سیر گشت و سرمایه گذاری دومان توکان شناخته شده است. او در قالب برند سرمایه گذاری دومان توکان به فعالیت در پروژه های مختلفی پرداخته است. از جمله رزومه دومان توکان میتوان به سرمایه گذاری های مختلف در حوزه های فرهنگی و اقتصادی میتوان نام برد.

معرفی برخی نشریات دومان توکان

نشریات دومان توکان

نشریات دومان توکان

نشریات دومان دوکان به شرح زیر است.

ماهنامه آینده روشن

ماهنامه آینده روشن در حوزه ی کار آفرینی و اقتصاد با سرمایه گذاری موسس دومان توکان منتشر شد. در هر شماره از این نشریه با یک فعال اقتصادی ایرانی مصاحبه اختصاصی انجام میشد .

ماهنامه اکسیر

ماهنامه اکسیر نوین بعنوان مجله ی فاخر حوزه ی هنر وادبیات باطراحی صفحات بینظیر وکاغذ خاص منتشر شد.این نشریه درمدت کوتاهی از طرف فعالان هنری مورد توجه قرار گرفت. درهرشماره ازاین نشریه بایکی از روشنفکران حوزه ی هنر وادبیات مصاحبه اختصاصی صورت می گرفت.

روزنامه آسمان آبی

روزنامه آسمان آبی بعنوان اولین روزنامه غیرخبری ایران (روزنامه مجله) توسط دومان سهند راه اندازی وبا سرمایه گذاری او منتشر شد. در هر شماره این روزنامه، حوزه های مختلف تحریریه بصورت مجله ای به انتشار مطالب می پرداختند. این روزنامه در دوره کوتاه انتشار خوانندگان بیشماری پیدا کرد ومورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت.

روزنامه وقایع اتفاقیه

روزنامه وقایع اتفاقیه در دوره های مختلف توسط تحریریه های متفاوت منتشر می شد.درسال ۹۶ دوره ی جدید این روزنامه با سرمایه گذاری بناینگذار شرکت دومان توکان انتشار یافت.در رویکرد جدید این روزنامه درحوزه ی سیاست ودیپلماسی نگاهی نو را دنبال کرد وبا تحلیل های اختصاصی در این دو حوزه به روزنامه ای متفاوت تبدیل شد.

سرمایه گذاری دومان توکان در حوزه هتل، رستوران و کافی شاپ

رستوران دنیز

سرمایه گذاری های دومان در حوزه رستوران

یک مجموعه کافی شاپی بنام آس در شعبه مرکزی واقع در برج میلاد تهران است. دررزومه کاری دومان توکان در قالب برند سرمایه گذاری احداث چندین مجموعه رستورانی ازجمله شمس ،آرکا، کاوانی و دنیز به چشم میخورد. دومان توکان سرمایه گذار ۲ هتل در تهران وکیش به نامهای بلور و ستاره بود.کافه رستوران کاوانی در سعادت آباد است و با یک محیط متفاوت و پرداختن به بسیاری از جزییات به عنوان یک کافه پرطرفدار در محدوده بلوار دریا شناخته شده است.

فعالیت دومان توکان در حوزه سینما

فعالیت های دومان توکان در حوزه موسیقی

فعالیت های دومان توکان در حوزه موسیقی

ما همه پیپ می‌کشیم شما چطور ؟ اگر فیلم دابلند را دیده باشید، این دیالوگ به گوش شما آشنا است. دابلند فیلمی محصول مشترک بین ایران و گرجستان است. اگر این فیلم کمدی را ندیده‌اید، دیدن آن را به شما توصیه می‌کنیم.
دومان توکان در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۸ به ترتیب بر روی فیلم‌های مرمت و دابلند سرمایه‌گذاری کرده است که این دو فیلم بین‌المللی می‌باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.