کد خبر : 154
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

شیائومی، موفقیت جهانی جدید در بازار تلفن

شیائومی موفق شد موفقیت بزرگی کسب کند. پس از گزارشی در مورد شرکت تجزیه و تحلیل Canalys ، جایی که شرکت جهانی اپل را شکست داد ، نشان داد که این شرکت در مقام دوم به عنوان بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ قرار دارد.

این شرکت بیان نمود که شیائومی در خارج از کشور رشد چشمگیری را تجربه کرده است. در جایی که هدف آن افزایش محموله ها به میزان ۳۰۰٪ به صورت سالانه در آمریکای لاتین و همچنین ۵۰٪ در اروپای غربی است ، خاطرنشان کرد که شرکت شیائومی ۱۷٪ از محموله های تلفن های هوشمند جهانی را در اختیار دارد ، در حالی که سهم اپل به ۱۴ رسیده است ٪ ، سامسونگ با ۱۹٪ پیش افتاد.

و شیائومی موفق شد ۸۳ درصد رشد شتاب دار تلفن های هوشمند را ثبت کند ، در حالی که این گزارش حاکی از آن است که متوسط ​​قیمت فروش دستگاه های آن ۷۵ درصد کمتر از تلفن های اپل است.

فناوری جدید شیائومی در سال 2021

فناوری جدید شیائومی در سال ۲۰۲۱

این گزارش اضافه کرد که همه فروشندگان سخت در تلاشند تا تجهیزات قطعات را در میان کمبودهای جهانی تأمین کنند. با این حال ، هدف بعدی شیائومی جابجایی سامسونگ برای تبدیل شدن به بزرگترین فروشنده جهان و همچنین ورود به بازار تلفن های گران قیمت است.

شیائومی از درد و رنج هواوی به دلیل تحریم های ایالات متحده که مانع دستیابی آن به تجهیزات حیاتی نرم افزار و تراشه شد ، بهره گرفت.

از طرف خود ، شیائومی به دنبال این است که با تمام توان وارد دنیای فناوری های مدرن شود. این سازمان از برنامه های خود برای راه اندازی یک پروژه خودروی الکتریکی و سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد دلاری طی ۱۰ سال آینده خبر داد. که این بعد از غلبه بر Oppo و Vivo در زمینه تلفن ها است.

شیائومی یک کلیپ ویدیویی در سایت جهانی ویدیو یوتیوب منتشر کرده بود که در آن اعلام کرد گوشی Poco F3 GT در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود که به پردازنده Dimensity 1200 از شرکت “MediaTek” مجهز می شود. پیش بینی می شود این یک گوشی مخصوص بازی با پتانسیل بالایی باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.