کد خبر : 172
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸

مسکن های لوکس در ماربلا،اسپانیا

ماربلا مکان ایده آل برای کسانی است که بدنبال یک ملک نزدیک به زمین های گلف ، مراکز ورزشی ، استراحتگاه ها و کلوپ های قایق تفریحی هستند، تا از یک فضای منحصر به فرد لذت ببرند.

ماربلا سالها توسط نخبگان ثروتمند و مشهور جهان مورد بازدید قرار می گیرد و این اقامتگاه در بین علاقه مندان به املاک و مستغلات لوکس بسیار محبوب است.

این شهر جهان تقریباً ۱۳۷ ملیت مختلف از سراسر جهان را شامل می شود که نشانگر بازار جهانی املاک و مستغلات لوکس در ماربلا است.

این شهر به لطف ترکیبی منحصر به فرد از ظرافت ، ظرافت ، تجمل و مدرن بودن به عنوان مکان لوکس در املاک و مستغلات شناخته شده جهانی شده است.

ماربلا مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال یک سبک زندگی پر جنب و جوش و همزمان هستند. این یک شهر معمولی نیست ،علاوه بر مغازه های معتبر ، دارای سواحل شنی ، رستوران های عالی ، آپارتمان هایی با طراحی منحصر به فرد است. بنابراین جای تعجب نیست که ماربلا بسیاری از مشتریانی را که به دنبال یک ملک متمایز در این مکان لوکس هستند جذب می کند.

یکی از ویلاهای لوکس در ماربلا، اسپانیا

مسکن های لوکس ماربلا

مسکن های لوکس ماربلا

یکی از بهترین اقامتگاههای معاصر در اسپانیا. یک اقامتگاه زیبا و دیدنی جنوبی با چشم انداز پانوراما از ساحل مدیترانه ، واقع در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع در اختصاصی ترین منطقه گلف و کلبه La Zagaleta.

این ملک اختصاصی دروازه دار اختصاصی با امنیت ۲۴ ساعته امکانات مختلف ورزشی ، هلی پد ، مرکز سوارکاری ، دو زمین گلف ۱۸ سوراخ و خدمات فرش قرمز مانند حمل و نقل هلی کوپتر و مدیریت املاک را به ساکنان خود ارائه می دهد.

این ملک دارای دو استخر شنا ، یکی داخل سالن برای لذت بردن از منظره کوه و یک استخر روباز است که توسط چندین منطقه برای تفریح ​​احاطه شده است.

تراسهای بزرگ منظره پانورامایی خیره کننده ای از دریا و ساحل را ارائه می دهند.

معماری برتر زیبایی شناسی مدرن و فن آوری های نوآورانه ، استفاده از بافت های طبیعی ، سنگها و چوب را با دقت آمیخته با محیط ترکیب می کند. فضاهای با برنامه ریزی دقیق شامل مناطق نشیمن بزرگ ، محل اقامت کارکنان ، سالن ورزشی ، سونا و اتاق بخار است.

یک مسیر پیاده روی زیبا به ورودی اصلی ملک منتهی می شود که در باغ های سرسبز مدیترانه و ویژگی های آب قرار گرفته است.

ویلا ، در دو سطح ساخته شده است ، در طبقه ورودی توسط یک لابی با شکوه با سقف های بلند که به یک اتاق نشیمن روشن با یک شومینه جریان دارد ، ارائه می شود. سرویس بهداشتی ، سرویس بهداشتی مهمان ، آشپزخانه کاملاً مجهز و دارای فضای غذاخوری ، دور تا دور تراس هایی با چشم انداز دریا و دیوارهای پنجره را مجهز به بهترین مواد با استاندارد بالا قرار دهید.

بال شرقی دارای ۴ اتاق خواب با ۴ حمام است. دو نفر از آنها بخشی از آپارتمان مهمان را با یک آشپزخانه خصوصی و ورودی جداگانه تشکیل می دهند. در سطح پایین – با یک راه پله شناور به آن دسترسی دارید – سه اتاق خواب مهمان دیگر با بالکن اختصاصی و خروجی به باغ، یک سوئیت اصلی با اتاق رختکن و سوئیت های کارکنان با دو اتاق خواب ، سالن و آشپزخانه وجود دارد. منطقه لباسشویی و آبگرم شامل استخر داخلی گرم ، سونا ، اتاق بخار ، سالن بدن سازی و ماساژ و همچنین یک اتاق ۱۰۰ منظوره چند منظوره چند منظوره که توسط مشتری نهایی در حال توسعه است، این سطح را کامل می کند.

محل کارمندان دارای راه پله های جداگانه از جاده و درب ورودی خصوصی هستند. محوطه استخر در فضای باز به همراه کباب پز ، دوش ، توالت ، گاراژ ۴ اتومبیل ، صفحات خورشیدی ، گرمایش از کف در خانه ، کف سنگی با کیفیت ، سنگ مرمر و چوب از دیگر ویژگی های این ملک بی نظیر است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.