کد خبر : 160
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

مهارت های فروش، موفقیت در یک شغل سخت

مهارت های فروش، موفقیت در یک شغل سخت

هر فروشنده سبک فروش خاص خود را دارد ، و یک روش ارتباطی است که او را از دیگران متمایز می کند ، اما با وجود این می توانیم در مورد مهارت های مهم فروش نیز صحبت کنیم ، این مهارت هایی است که فروشنده کهنه کار نمی تواند آنها را کنار بگذارد یا از

هر فروشنده سبک فروش خاص خود را دارد ، و یک روش ارتباطی است که او را از دیگران متمایز می کند ، اما با وجود این می توانیم در مورد مهارت های مهم فروش نیز صحبت کنیم ، این مهارت هایی است که فروشنده کهنه کار نمی تواند آنها را کنار بگذارد یا از آنها غافل شود.

اگر بگوییم که هر فروشنده یک روش فروش منحصر به فرد دارد که او را از دیگران متمایز می کند ، تأمل در شیوه های فروشندگان مختلف ما را به مهارت های مهم فروش می رساند ، یا بهتر بگوییم ، این مهارت ها را می توان از طریق شیوه های فروشندگان استنباط کرد.

مهارت های مهم فروش

اگر می خواهید یک فروشنده موفق باشید، مهمترین مهارت های فروش به شما کمک می کند در این زمینه دشوار موفق و برتر باشید.

ارتباطات

فروش ارتباطات است.بسیاری از فروشندگان برای توسعه مهارت ارتباطی خود وقت نمی گذارند و در بیشتر موارد به متن برنامه ریزی شده و فرمول گفتاری خاصی بسنده میکنند که با همه مشتریان استفاده می کنند و اگرچه این متن واحد مهم است ، اما ممکن است زوی همه مشتریان کار نکند.

پس از آن لازم می شود که فروشنده از این متن از پیش تعیین شده عدول کند و به زوایا و نقاط خاصی برود که متعلق به شخص سازنده آن است. به طوری که سرانجام بتواند او را مجبور به خرید کند.

گوش دادن

ما از گوش دادن پس از برقراری ارتباط به عنوان یک مهارت مهم در فروش یاد کردیم. در طی فرآیند فروش یا حتی تماس اولیه با مشتری ، فروشنده در مکالمه تنها نیست و خریدار بالقوه همیشه گوش نمی دهد ، اما همیشه فرایند تغییر نقش بین هر شنونده و گوینده وجود دارد.

مهارت های مهم فروش 

مهارت های مهم فروش

گفتگو کردن

شاید این دو مهارت مهم فروش قبلی به یک مهارت مهم سوم ، یعنی مهارت گفتگو،  منجر شود.

هدف اصلی برقراری ارتباط و گفتگو با مشتری احتمالی و گوش دادن به او این است که او را متقاعد کنیم آنچه شما به او پیشنهاد می کنید ارزش پولی است که برای آن پرداخت می شود و حقیقت این است که گفتگو فقط در این نشان داده نمی شود بلکه در خیلی چیزهای دیگر از جمله  تبدیل نکات منفی به نکات مثبت و توانایی پاسخ منطقی به تمام سوالات و اعتراضات مشتری است.

به این ترتیب ، شما نه تنها می توانید مشتری یا خریدار بالقوه را متقاعد کنید ، بلکه اعتماد او را جلب می کنید. شما نیامده اید که او را فریب دهید یا پول او را سرقت کنید ، بلکه سعی کرده اید برخی از جنبه های پنهان را که برای او روشن نیست روشن کنید.

 

همکاری با دیگران

مرد فروش یک گرگ تنها نیست و همچنین کسی نیست که به طور مستقل برای بستن معاملات کار کند. این بخشی از بازی است ، اما نه همه. توانایی همکاری با دیگران و یادگیری از همکاران فروش مهارت مهمی در فروش است که با پیشرفت شغلی شما می تواند یک سرمایه ارزشمند باشد.

بنابراین ، درست است که فرایند فروش را یک فرآیند یکپارچه بدانیم ، نه تنها بین فروشندگان و نمایندگان فروش ، بلکه همچنین بین بخش فروش و سایر بخشهای دیگر. هر کسی در نهایت ، هر چند به روش های مختلف ، درصدد افزایش نرخ فروش شرکت برای دستیابی به بیشترین سهم از سود است.

 

خود انگیزشی

برای هر فروشنده خوب است که شغل خود را به عنوان یک چالش اساسی ببیند و برای هر یک از آنها مهم است که در نظر بگیرند که هر روز جدید در حرفه خود یک چالش جدید است ، و بنابراین آنها منتظر نیستند که شخصی انگیزه آنها را ایجاد کند یا آنها را ملتهب کند. آنها انگیزه شخصی دارند.

انگیزه شخصی می تواند بازتابی مثبت از کارهای دشوار فروشنده باشد. تا زمانی که کار دشوار باشد ، هیچ کس بهتر از خود شما به شما کمک نمی کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.