کد خبر : 341
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

روش های تقویت عضلات دست

روش های تقویت عضلات دست

کربوهیدرات بخورید به گفته راب اسکینر ، کربوهیدراتها برای تقویت ماهیچه ها مهم هستند ، همانطور که پروتئین اهمیت دارد ، زیرا انرژی بدن را تامین می کنند ، بنابراین باید در خوردن کربوهیدراتهای پیچیده مانند: نان ، غلات کامل ، برنج و جو دوسر دقت شود. از کربوهیدراتهای ساده مانند: شکر و نوشابه خودداری

کربوهیدرات بخورید

به گفته راب اسکینر ، کربوهیدراتها برای تقویت ماهیچه ها مهم هستند ، همانطور که پروتئین اهمیت دارد ، زیرا انرژی بدن را تامین می کنند ، بنابراین باید در خوردن کربوهیدراتهای پیچیده مانند: نان ، غلات کامل ، برنج و جو دوسر دقت شود. از کربوهیدراتهای ساده مانند: شکر و نوشابه خودداری کنید.

کمی استراحت کن

باید مراقب باشید که هر گروه از ماهیچه های شما حداقل ۲۴ ساعت و ترجیحاً ۴۸ ساعت یا بیشتر قبل از تمرین مجدد همان گروه ماهیچه استراحت کنند. این کار باعث تولید هورمون هایی که سنتز پروتئین را تحریک می کنند می شود.

 

پروتئین بخورید

باید برای خوردن مقادیر پروتئین به طور روزانه دقت شود ، به طوری که توصیه می شود روزانه حدود ۱.۶-۱.۷ گرم پروتئین ، به ازای هر کیلوگرم از وزن بدن دریافتشود. با در نظر گرفتن نیاز به انتخاب انواع منابع پروتئینی (گیاهی یا حبوبات یا گوشت و …) این کار را انجام دهید. به طوری که مقادیر کافی از همه اسیدهای آمینه ضروری بدست می آید ، اسید آمینه لوسین برای رشد ماهیچه ها و غذاهای حاوی پروتئین بسیار مفید است: مرغ ، تخم مرغ ، ماهی ، آجیل و حبوبات از این جمله هستند.

 

بلند کردن وزنه

بلند کردن وزنه منجر به تقویت عضلات دست می شود و این کار با بلند کردن دمبل ، هالتر یا استفاده از دستگاه با انتخاب وزنه ای که می تواند ۸-۱۲ بار پشت سر هم بلند شود انجام میگیرد. مراقب باشید که آرنج ها در پهلوها ثابت بمانند. هنگام حمل هالتر یا دمبل و حرکت نکردن آنها هنگام بلند کردن وزنه و کاهش وزن برای انجام صحیح حرکت ، می توان از دستگاه گرفتن دست استفاده کرد ، برای تقویت دست و ساعد کار می کند.

 

حرکت های فشاری انجام دهید

حرکت با حرکت بدن با موازات زمین شروع می شود ، سپس آن را پایین می آورید ، آرنج ها را خم می کنید تا قفسه سینه به زمین برسد ، و سپس به حالت اولیه باز می گردید و تکرار می شود و با قرار دادن تمرین می توانید قدرت تمرین را کاهش دهید. زانو روی زمین

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.