کد خبر : 167
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵

ایده های که دیوارهای سفید شما را به شاهکار هنری تبدیل می کند!

ایده های که دیوارهای سفید شما را به شاهکار هنری تبدیل می کند!

تزئین دیوارها، ۲۰ ایده که دیوارهای سفید شما را به شاهکارها و موزه های عتیقه تبدیل می کند آیا از دیدن دیوارهای سفید خانه خود خسته شدید ، که باعث می شود فضایی کسل کننده در فضای خانه احساس شود؟ من به شما ایده هایی می دهم تا به شما کمک کند مدرنیته را به

تزئین دیوارها، ۲۰ ایده که دیوارهای سفید شما را به شاهکارها و موزه های عتیقه تبدیل می کند

آیا از دیدن دیوارهای سفید خانه خود خسته شدید ، که باعث می شود فضایی کسل کننده در فضای خانه احساس شود؟ من به شما ایده هایی می دهم تا به شما کمک کند مدرنیته را به آن بیفزایید و هنر تزئین دیوارها را بیاموزید.

یادگیری هنر تزئین دیوارها

شما میتوانید دیوار ها را با قطعات منحصر به فرد تبدیل کنید که فضای متفاوتی برای اعضای خانه و بازدیدکنندگان آن ایجاد کند ، شما می توانید این کارها و موارد دیگر را انجام دهید و همچنین می توانید دیوارهای اتاق خانه خود را از طریق اینها به نقاشی و موزه های عتیقه تبدیل نمایید.

تصاویر

ایده های ساده ای که به شما کمک می کنند با کمترین هزینه دیواری خاطره انگیز بسازید. پس سری به آلبوم خود بزنید و عکس های مد نظر را گلچین کرده و با فوتوشاپ به آنها تمی شاد دهید و آنها را چاپ کرده سپس بچسبانید.

 

تکه های چوبی قدیمی

از برخی از قطعات چوبی که هنگام پیاده روی در جنگل میبینید می توانید صحنه ای زیبایی ایجاد کنید و سپس دیوارها را با آن تزئین کنید که منظره زیبایی شناسی بی نظیری به شما می دهد.

 

سیم کشی حرفه ای

اگر سیمها نازک و کمی بلند باشند ، می توانید با محکم کردن آنها با سنجاق یا میخ فلزی ، تخته ای عجیب و غریب بکشید.

سیم ها اگر کمی بلند و نازک باشند ، با محکم کردن آن با سنجاق یا میخ فلزی به شما کمک می کنند تا یک نقاشی عجیب و غریب بکشید

 

صفحات فلزی اتومبیل

کمی دیوانه به نظر می رسد ، اما وقتی پلاک های انباشته شده را کنار هم قرار دهید به گونه ای که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کند ، چشمگیر خواهد بود.

وقتی پلاک ها را به گونه ای کنار هم قرار دهید که بازدیدکنندگان شما را به وجد بیاورد ، خیره کننده خواهد بود.

 

سی دی و دی وی دی

تعداد زیادی سی دی آسیب دیده یا قدیمی علاوه بر برخی از نوشته هایی که می توانید روی سی دی ها بنویسید ، جلوه ای کلاسیک زیبا به دیوارهای شما می بخشد.

 

 

بازی های بچه های شما

شما می توانید از اسباب بازی های کوچولوی خود یک نقاشی غریب تهیه کنید که برای آنها جالب باشد و دیوارها را تزئین کند و فضای شادی و سرگرمی را به دیوارهای اتاق آنان اضافه کنید.

 

تخته سیاه

قرار دادن یک تخته سیاه بزرگ در امتداد دیوار ایده شگفت انگیزی است که به شما فرصت می دهد جملاتی پر از احساسات مثبت را برای اعضای خانواده خود بنویسید و همچنین برای فرزندانتان که عاشق دیوار نویسی هستند ایده خوبی است.

استفاده از تخته سیاه برای دکور دیوار

استفاده از تخته سیاه برای دکور دیوار

 

کتابهای قدیمی

اگر شما کتابهای قدیمی دارید که رنگ آنها به رنگ قهوه ای تیره است ، آنها را دورنریزید، چون به شدت به آنها احتیاج دارید ، فقط آنها را مرتب روی یکی از دیوارهای خانه خود بچینید ، بسیار زیبا و متمایز خواهد بود.

 

نقاشی کودکان خود

به منظور تشویق کودکان خود به خلاقیت و مهارت های بیشتر و تزئین دیوارهای اتاق های خود ، نقاشی های آنها را به صورت سازمان یافته بر روی دیوار قرار دهید و علاوه بر ظاهر سرگرم کننده ، واکنش لذت بخشی از آنها را مشاهده خواهید کرد.

 

قفسه های چوبی و گلدان ها

قفسه های چوبی منظره ای از طبیعت را به شما هدیه می دهند که با افزودن یک کاشت مصنوعی همراه با چند لامپ کوچک که با کاشت پراکنده شده اند ، روال زندگی را می شکند ، به تزئین دیوارها کمک می کند و بسیار زیبا خواهد بود.

 

آینه

تزئین دیوار با آینه در طول آن جلوه ای مدرن با جزئیات بسیار ظریف و چشمگیر می دهد و می توانید آینه ها را به شکل های خاصی قرار دهید.

 

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری دارای رنگ های متمایز با الگوهای زیبا و گرافیک هندسی است که می توانید هر از گاهی آن را تغییر دهید.

 

سنگ ها

شما می توانید دیوارهای آشپزخانه خود را با آجر سنگی یا قرمز بپوشانید که به شما احساس گرما و تجمل می بخشد.

 

لوازم جانبی روشنایی

با نورافکن های کوچک و رنگارنگ به خانه خود یک نور کم می بخشید ، فضای ایده آل و صمیمی مناسب برای موارد خاص یا استفاده از شمعدان های سبک آنتیک را نیز به آن می بخشید.

 

گچ

اگر از علاقه مندان به حکاکی و تزئینات هستید ، گچ برای تزئین دیوارها با نقش برجسته های موج دار و زیبا یا هر شکلی که ترجیح می دهید ، گزینه عالی است.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.