کد خبر : 145
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴

توصیه ثروتمندان جهان،اولین شانس شما برای رسیدن به موفقیت

معروف ترین توصیه ثروتمندان جهان،اولین شانس شما برای رسیدن به موفقیت است

بسیاری می خواهند مشهورترین توصیه های ثروتمندان جهان را بشنوند و از درسی که آموخته اند ، خطراتی که انجام داده اند و اشتباهاتی که مرتکب شده اند بیاموزند. این اطلاعات به پیشرفت توانایی کارآفرینان نوپا برای موفقیت کمک می کند و تردیدی نیست که ثروتمندان جهان توانسته اند پیروزی های بزرگی کسب کنند.

البته ، زندگی پر از درس ، موفقیت و اشتباه است ، بعضی از ما آنقدر خوش شانس هستیم که راه و رسم زندگی را آموخته ایم ، بعضی از ما هنوز در حال یادگیری و رسیدن به موفقیت هستیم ، و آنهایی که به دستاوردهای بزرگی رسیده اند، اغلب سخنان راهنما و توصیه های شریف خود را به همه ما می آموزند.

وقتی صحبت از دنیای سرمایه گذاری می شود ، اکثر مردم نمی دانند از کجا شروع کنند. خوشبختانه کارآفرینان برتر جهان و غول های سرمایه گذاری می توانند نکات و راهنمایی های لازم را در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم به موفقیت دست یابیم.

در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰۰ میلیاردر در این کره خاکی وجود دارد ، با ارزش تقریبی ۸ تریلیون دلار از این مبلغ ، ۱۰ ثروتمندترین افراد جهان ۱.۱۵۳ میلیارد دلار یا تقریبا ۱۴.۴۱٪ دارند که این بسیار چشمگیر است.

معروف ترین توصیه ثروتمندان جهان در سال ۲۰۲۱

اگر آرزو دارید وارد دنیای کارآفرینی شوید و نمی دانید از کجا شروع کنید و چه مراحلی را می توانید برای عبور از اولین دروازه در این جهان پر از ماجراجویی دنبال کنید ، می توانید معروف ترین نکات ثروتمندان جهان را دنبال کنید که به شرح زیر است :

۱- علاقه خود را پیدا کنید

حساب بانکی شما ممکن است خالی باشد اما اعتقاد به خود در ابتدایی ترین سطح هزینه ای ندارد. همانطور که میلیاردر اپرا گیل وینفری گفت: “شما به همان چیزی تبدیل می شوید که به آن اعتقاد دارید. بر اساس هر آنچه که باور دارید در زندگی خود به جایی که امروز هستید تبدیل می شوید.” اولین قدم اعتقاد به خودتان است.

کریستوفر پل گاردنر ، تاجر آمریکایی می گوید: “کاری را پیدا کنید که خیلی دوست دارید آن را انجام دهید ، نمی توانید صبر کنید تا خورشید طلوع کند تا آن را بارها و بارها انجام دهید.” بنابراین شما باید علاقه خود را کشف کنید و می توانید آنلاین شوید یا به کتابخانه خود بروید و در مورد آن شروع به یادگیری کنید ، هرچه زودتر این کار را انجام دهید بهتر است.

۲- از کاری که می کنید لذت ببرید

وارن بافت یکی از سرمایه گذاران معروف دنیا است و در سالهای جوانی شرکت های زیادی را تأسیس کرد و همیشه به کارآفرینان توصیه می کند از همه کارهایی که انجام می دهند لذت ببرند. » بنابراین اطمینان حاصل کنید که از کاری که انجام می دهید لذت می برید و به آن علاقه دارید.

۳- از درخواست کمک نترسید

برایان جوزف چسکی  بنیانگذار “Airbnb”، در زمینه ارائه مشاوره به کارآفرینان مشتاق گفته است، که از کمک گرفتن از افراد باتجربه و سرمایه گذاران بزرگ نترسید ، بنابراین کارآفرینان مشتاق باید به شدت به دنبال کمک و مشاوره باشند از متخصصان و کارآفرینان ارشد جهان کمک بخواهند.

توصیه ثروتمندان در سال 2021

توصیه ثروتمندان در سال ۲۰۲۱ به کارآفرینان

۴- تمام سرمایه گذاری های خود را در یک مکان قرار ندهید

طبق توصیه افراد ثروتمند جهان ، متنوع ساختن و سرمایه گذاری های مختلف در سهام ، اوراق قرضه ، املاک ، کالاهای قابل جمع آوری و هرگونه فعالیت تجاری که امکان پذیر به نظر می رسد عاقلانه است ، هرگز خطر قرار دادن همه چیز را فقط در یک زمینه نکنید.

۵- سرمایه گذاری ها را ساده نگه دارید

ثروتمندان تمایل دارند از سرمایه گذاری های پیچیده اجتناب کنند. زیرا درگیر شدن در صندوق های تامینی یا مواردی از این قبیل به معنای عدم توانایی کنترل اوضاع است. بنابراین بهتر است از سرمایه گذاری های پرخطر پرهیز کنید. از آنجا که آنها اغلب هزینه های گران را در بر می گیرند، به خاطر داشته باشید که سرمایه گذاری هایی که بسیار سریع تر از حد معمول بازده بسیار بالایی را ارائه می دهند بسیار خطرناک تلقی می شوند، بنابراین مراقب باشید.

۶- روزانه مراقب سرمایه گذاری ها باشید

افراد ثروتمند همیشه به آینده نگاه می کنند و دائما به دنبال فرصت های جدید برای سرمایه گذاری و کسب درآمد بیشتر هستند ، رادار داخلی آنها هرگز نمی خوابد و هر کجا که هستند می توانند ایده های جدیدی ارائه دهند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.