کد خبر : 148
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

چگونه عادت سرمایه گذاری در خود ایجاد کنیم؟

عادت ها از مجموعه عملکردها و روندهای کوچک آغاز شده و پس از مدتی تبدیل به هویت شخص می شود. عادت ها به این منظور تبدیل به روتین زندگی می‌شوند که حاصل آنها باعث رضایتمندی ذهن شود. بنابراین برای ایجاد یک عادت، اول باید آن را به اجزای کوچک تقسیم کرد و آن را جذاب کرد و در آخر برای آن یک پاداش ذهنی در نظر گرفت تا عادت در ذهن تان هک شود.

مراحل ایجاد عادت سرمایه گذاری

برای ایجاد عادت سرمایه گذاری اول باید آن را به سرمایه‌گذاری‌های کوچک با احتمال موفقیت بالا تبدیل کنید بعد در ذهن خود همین هدایت سرمایه کوچک را جذاب کنید و خود را مشتاق به موفقیت در آن نشان دهید و در آخر سود دریافتی از آن را به عنوان پاداش در ذهن خود بزرگ جلوه دهید. همین گام ها در کمتر از یک سال باعث می شود شما تبدیل به یک سرمایه گذار حرفه‌ای شوید و آن جزو هویت شما شود.

وقتی این اتفاق افتاد از خود سوال کنید یک سرمایه گذار موفق چه هویتی دارد و با پاسخ به این سوال نقص های هویت خود را هم کامل کنید و یک هویت سرمایه گذار متولد کنید.

به عنوان مثال؛ برای سرمایه گذاری در یک حوزه، هر ماه تنها که سهم کوچک از آن را بخرید. در ذهن خود، این خرید و آینده آن که منجر به تصاحب شرکت در این حوزه خواهد شد را مرور کنید و خود را در سمت مدیر عامل آن شرکت تصور کنید. در نهایت ذهن خود را با یک پاداش تشویق کنید تا عادت ایجاد شود.

بعد از آن برای شکل دهی هویت، فکر کنید مدیر عامل شرکت آن حوزه چه شخصیتی باید داشته باشد. به عنوان مثال؛ یک مدیر عامل روزانه اطلاعات مربوط به حوزه فعالیتش را مطالعه می کند، بنابراین این عادت هم به هویت شما اضافه خواهد شد.

دومان سهند چگونه سرمایه گذار شد؟

پاسخ شما درباره اینکه دومان سهند چگونه سرمایه گذار شد؟ در مطلب فوق مشهود است. ضرب المثلی هست که میگه “هیچ کس از ابتدا شناگر نبوده”، دومان سهند نیز بعد از علامقندی در حوزه سرمایه گذاری، کتاب های بی شماری در این رابطه مطالعه کرد. با خواندن روش های زندگی سرمایه گذاران موفق، دومان سهند نیز عادت های سرمایه گذاری در خود ایجاد کرده و با پشتکار فراوان تبدیل به یک سرمایه گذار و در نهایت یک کارآفرین موفق شد.

همچنین می توانید با دنبال کردن لینکدین دومان سهند، در جریان رزومه سرمایه گذاری ها و آخرین اخبار در موردشان قرا بگیرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.