کد خبر : 132
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲

سرمایه گذاری در آلمان

چرا در آلمان سرمایه گذاری کنیم؟

آلمان با اقتصاد قدرتمندی که دارد بهترین مقصد مهاجرانی است که مقصدشان اروپاست. این مطلب عنوان می کنند که این افراد نمی خواهند بطور مستقیم در کشورهایی با سیستم سرمایه گذاری اقدام به این کار کنند. قطعا بیمه، حمایت اجتماعی، امکان رفت و آمد بین چندین کشور حوزه شینگن و مخصوصا امنیت در اولیوت ایشان است.

اقتصاد آلمان جزو ۱۰ اقتصاد برتر دنیا است. این کشور با بیش از ۳ تریلیون دلار ذخیره ارزی در رتبه چهارم بالاتر بسیاری از کشورها با منابع خالص و طبیعی قرار دارد. پس سرمایه گذاری در این کشور با توجه به قدرت بالفعل آن و وجود پشتیبانی و حمایت های فراوان از طرف دولت جزو بهترین کشورها نه تنها در اروپا، بلکه در جهان است.

در ادامه مطلب فوق به چند بستر مناسب بعنوان راه های سرمایه گذاری در آلمان اشاره خواهیم کرد:

سرمایه گذاری در بورس آلمان

سرمایه گذاری در بورس آلمان با توجه به شرکت های قدرتمند فعال در حوزه الکترونیک، فناوری اطلاعات، خودروسازی و مخصوصا مواد شیمیایی می تواند با سودی فراوان برای شما همراه باشد.
تاسیس مغازه در آلمان

در این مورد فقط باید به این نکته اشاره کرد که لازمه تاسیس مغازه در آلمان، در مرتبه اول آشنایی کامل با قوانین و مقررات و مخصوصا بیمه می باشد.

خرید ملک در آلمان

آلمان با جمعیت بالغ بر ۸۰ میلیون نفر یکی پر جمعیت ترین کشورهای اروپایی است. اکثر اهالی این کشور، بدلیل برخی قوانین و مقررات حاکم و مخصوصا موراد بیمه تمایلی به خرید ملک ندارند. مردم آلمان اجاره نشینی را بیشتر ترجیح می دهند و صاحب خانه بودن را به شرکت های بزرگ می سپارند و خود در بورس این شرکت های آلمانی سرمایه گذاری می کنند.

تاسیس رستوران در آلمان

همانطور که در مطلب فوق گفتیم، به ازای جمعیت شمارش شده آلمانی، دهان نیز وجود دارد. تاسیس رستوران در آلمان از دیگر بسترهای سرمایه گذاری در آلمان است. مهاجرهای ترک از جمله افرادی هستند که از این راه به سود فراوانی رسیده اند. حال با خود فکر کنید بعنوان یک ایرانی، کدام غذاهای لذیذ و بومی ایران را می توانید به ژرمن ها معرفی کنید.

زندگی سرمایه گذاری دومان سهند

دومان سهند فعالیت های سرمایه گذاری خود را از اواخر دهه ۷۰ شروع کردند. ایشان همزمان با مطالعه روش های بانکداری و سرمایه گذاری در آلمان و بسترهای آن، به تولید مطالبی در این زمینه پرداختند تا دیگران از چگونگی کارهای سرمایه گذارانه آگاه کنند.
سرمایه گذاری های دومان سهند در مواردی مانند رستوران داری برگرفته از مطالعه سرمایه گذاری در کشورهای دیگر، خلاقیت و جذب سرمایه علاقمندان به این حوزه می باشد.

جهت اطلاع از دیگر حوزه های سرمایه گذاری ایشان به لینکدین دومان سهند مراجعه کنید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.